Résumé

Zapraszam Was na moją relację okraszoną zdjęciami z Pierwszych Polskich Targów Size +.

Zacznę od mało optymistycznego akcentu, mianowicie PPTS+ stały się niebywałą pożywką dla czujnych hejtersów, zanim jeszcze wogóle wrota tej imprezy zostały otwarte ... Komentarze przed imprezą w stylu " na wejściu będą rozdawać słoninę", utwierdziły mnie po raz enty w przekonaniu, jak wiele złej energii i jadu tkwi w moich rodakach, aż czasem wstyd przyznać się do swojego pochodzenia ... Jak świat długi i szeroki, tak wiadomo, że polak polakowi wilkiem ... Jeśli odezwą się głosy pytające, dlaczego tak wkładam wszystkich do jednego wora, to odpowiem nieelegancko pytaniem na pytanie " Ja wkładam ? Ja? "... 

To by było na tyle, a teraz do sedna marsz :)

Te z Was, których zabrakło na Targach, muszą wierzyć mi na słowo, jak przykro mi pisać o PPTS+ w czasie przeszłym - trudno pogodzić się z faktem, że należą już do owej przeszłości. 

Lokal, w którym Targi zostały zorganizowane, mógł budzić mieszane uczucia - na początku pokoje wystawowe wydały mi się dość obskurne i ordynarne, ale kiedy tak obeszłam całość, stwierdziłam, że jest niezwykle klimatycznie. Myślę, że moje "uczucia" do tego miejsca złagodniały, kiedy zobaczyłam ofertę Wystawców - kolorowe ubrania w rozmiarach +, mieniące się świecidełka, rękodzieło, pięknie wyeksponowane kosmetyki, apetyczne jedzenie i przede wszystkim uśmiechających się do siebie ludzi. 

Uśmiechem przywitała mnie moja imienniczka, jedna z Organizatorek przedsięwzięcia - Osoba niezwykle pozytywna, która zasługuje na wielkie uznanie ! Chylę czoła przed Wami - Organizatorkami, za to że wzięłyście na warsztat temat Size+ w Polsce ! To Wasze "targowe dziecko" stało się prawdziwie świętem krągłości, samoakceptacji, pozytywnego myślenia i radości życia ! Dziękujemy !

Dla mnie, najmilszą częścią całej imprezy było oczywiście spotkanie z Blogerkami. Dziewczyny okazały się przesympatyczne, otwarte i jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach ! Przy pysznym poczęstunku, miałyśmy okazję wymienić się swoimi spostrzeżeniami na temat blogosfery, podejścia do krągłości, a także podyskutować na temat dyskryminacji większych rozmiarów chociażby w sieciówkach. Niezapomniane spotkanie, jestem przekonana, że nie ostatnie ! :)

Targi były też okazją do posłuchania ciekawych prelekcji (mnie zaciekwił temat "czy można być idealną?" oraz wykład chirurga plastycznego) oraz szansą dla kragłych dziewczyn, do spróbowania swoich sił w modelingu. Oprócz tego, odbył się pokaz mody z modelkami size plus w roli gównej, a także wiele ciekawych warsztatów, które cieszyły się ogromną popularnością.

Najodpowiedniejszym podsumowaniem tej imprezy niechaj będzie fakt, że jeśli tylko odbędą się kolejne Targi - rzucam wszystko i pędzę ile sił !!!

Jeszcze więcej o Wystawcach i całej imprezie znajdziecie na  https://www.facebook.com/TargiSizePlus

A teraz zapraszam na foteczki !

Dla każdego coś miłego


Do koloru, do wyboru i nareszcie rozmiary !!!


Rzeczy ładne


Więcej rzeczy ładnych 


Miłość od pierwszego ujrzenia !


Pani Dorota z Eugen Klein prezentuje CUDA !


Kolejna miłość ... tym razem marka Gabriela Visconti


A tu z Agnieszką Kownacką, najbardziej rozpoznawalną Modelką Size + w Polsce


Warsztaty


Blogereczki rządzą !!!


Kwiat kobiecej blogosfery size plus czyli krągłe, inteligentne, sympatyczne, modne !



Madzia (Organizatorka) & Iwonka & Magdi


Kaprysy pogodowe nie popsuły humoru ...


Bieli kreacji na szczęście też nie !


Przyjemne upominki !




Do zobaczenia na kolejnych PTS+ !!!


foto: Mąż & Ja


8 komentarzy:

  1. Oooo, tak, na rodaków można zawsze liczyć.
    Jej ale zazdroszczę , musiało być cudownie, i Wy wszystkie jakie piękne, świetne zdjęcia.
    Widać że bawiłyście się fantastycznie:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz Kochana czekamy na następną edycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że na Targach była super atmosfera i żaden odważniak z sieci nie odważył się przyjść na Targi, ale jak to mówią Kozak w necie .... w świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, daj znać to popędzę z Tobą :))) kocham takie imprezy !

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło było mi poznać Cię Madziu osobiście ;) Jesteś cudowną Kobietą, a Twoja kreacja powaliła mnie totalnie :) Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu widać że dobrze się bawiłaś, no i wyglądałaś przepięknie!!! Buziaki :*

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nie widziałam tych hejterskich komentarzy, o których piszesz na początku. Moja relacja z targów jest co prawda dosyć krytyczna, ale mam nadzieję, że nie hejterska :-) (a na pewno nie ma w niej nic negatywnego na temat plus size jako takiego :-). Tak czy owak i tak bardzo się cieszę, że tam byłam (najbardziej interesowała mnie bielizna, a potem ciuchy). To dzięki Targom dowiedziałam się, że w ogóle jest w Polsce jakaś blogosfera plus size, bo do tej pory obserowałam angielskie i amerykańskie blogi nie mając pojęcia, że u nas też się coś takiego dzieje. Podziwiam outfit :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. To była na pewno świetna impreza:)))wyglądałaś pięknie:))co do złośliwości o których piszesz niema się co przejmować,moim zdaniem to zwykła zazdrość że inni potrafią fajnie spędzać czas:)))Pozdrawiam serdecznie i imprezy troszkę zazdroszczę ale tak pozytywnie:)))

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)